crazyontop

Alla inlägg under september 2013

Av Tina Öhman - 30 september 2013 17:42

Hejsan vad har ni haft för er idag? Jag har labbat i skolan i en labbsal. Det är jätteskoj. Har ni gjort det nån gång? Har precis ätit middag idag blev det köttfärslimpa. Inte min favorit men det funkar väl. Ha en bra kväll allihopa.

Av Tina Öhman - 26 september 2013 10:56

Hej i skolan och har håltimme. Om ni inte vet vad det är så är det som rast. Och sen har vi lunch det är typ nåt äckligt som potatis - purjolöksoppa med bröd. Usch det låter inte ett dugg gott men man kan ju äta fil istället. Hoppas att no får nåt godare i skolan. Hej hej.

Av Tina Öhman - 24 september 2013 19:48

Hej idag var jag i skolan igen. Vi hade såhär bild andra timmen på förmiddan. Hon heter typ Karolina och hon kommer från Poolen. Asså man hör inte ett dugg vad hon säger. Man fattar inte ett skit. Aja, mamma och jag är hundvakt till två Labradorer. Dom är svarta och dom heter Teves och Mille.

Teves. Lol vi har lakan på soffan så att den inte ska bli hårig.

Mille.

Jag!! Ja, det är en Selena Gomez tröja nåt problem eller!?

Av Tina Öhman - 23 september 2013 08:59

Godmorgon på er. Idag är jag hema från skolan jag har ont i magen. Men strunt i det, igår var jag ju på IKEA med mamma och mormor. Jag har rätt mycket bilder ifrån det. Jag brydde mig inte om att blogga när jag var inne på IKEA. Men jag tog många foton där inne.

IKEA ingången

En tv och det var typ nåt tråkigt barnprogram.

Olika coola kök.

Oj lite suddig.

Wow stort kök LOL.

God lunch inne i restaurangen.

Köpte god fästis på väg hem.

Av Tina Öhman - 22 september 2013 10:19

Hej och godmorgon på er som precis har vaknat. Just är jag, mamma och mormor på väg till IKEA någonstans. Vad ska ni göra idag? Om ni vill att jag ska göra någon challange eller nåt liknade så får ni säga till. Och ni får fråga vad ni vill om ni har någon fråga. Juste jag har ask om ni vill fråga där så heter jag FANSpetz. Ha en bra dag jag lägger upp bilder sen när jag är på IKEA!! Hej så länge.

Av Tina Öhman - 21 september 2013 21:38

Hej har inte bloggat på 2 dagar men det är för att det är mkt med skolan. Tänkte bara säga att jag har instagram och där heter jag tiniwini13. Och på Twitter heter jag TiniWini00. Godnatt så hörs vi imorgon goodnight.

Av Tina Öhman - 19 september 2013 07:54

Är i skolan nu! Vi ska ha matteprov direkt på morgonen, åh det är så jobbigt jag som hatar matte. Önska mig lycka till! Hoppas ni gör något roligare i skolan idag.

Matten i SO rummet. Haha har vi ju alltid haft ju, LOL

Av Tina Öhman - 17 september 2013 17:44

Hej, idag har det varit regn helaaa dan. Fick gå i regnet till idrotten med kompisarna jag var typ den ända som inte hade nån bra luva. Men det var bättre än ingenting alls. Nu ska jag spela Sims 3 och sen vet jag inte. Det kanske händer nåt roligt som jag kan blogga om.

Presentation


Jag fyller 14 år den 16 Mars
Jag älskar hundar och att fota naturen och vänner. Jag gillar Robert Gustafsson väldigt mycket och mina största idoler är Darin Zanyar, Selena Gomez,The Fooo
OMAR RUDBERG LOVER. Hoppas att ni kommer att gilla min blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är eran idol?
 Selena Gomez
 Justin Bieber
 One Direction
 Taylor Swift
 Megan Nicole
 Katy Perry
 Lady Gaga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17
18
19
20
21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hej

Animated  Sparkly Love Heart

Ovido - Quiz & Flashcards