crazyontop

Alla inlägg under december 2013

Av Tina Öhman - 21 december 2013 08:15

Godmorgon. Har ni sett Äkta Människor? Om ni inte har det så måste ni se det. Det är den bästa serie jag nånsin sett. Okej den kanske är lite snuskig och äcklig, (dom dödar folk ibland) men det är så värt att se. Ha ett bra lov så hörs vi. Ni får kommentera vad ni tyckte om serien sen. Ett hett tips är att kolla på avsnitt 1 och börja där ifrån annars kommer ni inte fatta vad det handlar om. Hej då!

Av Tina Öhman - 13 december 2013 14:17

Heeej nu har jag slutat skolan och nu väntar jag på bussen, det är för sjutton iskallt!! Eh vi hörs hejdå!

Av Tina Öhman - 12 december 2013 20:55

Godnatt vänner, upp klockan 6 imorgon. Jag ska duscha, fixa lite frukost, hämta datorn till bordet, kolla julkalendern och sen bussen mot skolan! Vad ska ni hitta på på jullovet då!? Haha jag ska fira jul jag! Jaja godnatt nu sov gott.

Följ gärna min Twitter! Vi hörs.

Av Tina Öhman - 12 december 2013 11:00

Är i skolan och har håltimme igen! Jag bara sitter här och gör ingenting. Vad har ni för er?

SELFIE ??

Av Tina Öhman - 7 december 2013 13:41

Hej jag e verkiligen ledsen att jag inte har bloggat på länge men som vanligt är det mycket med skolan. Men nu lovar jag att jag ska bättra mig. I alla fall ur mår ni och har ni hört Anton Ewalds nyaste låt Close Up? Den är asbra den är typ 5 minuter lång också.

Presentation


Jag fyller 14 år den 16 Mars
Jag älskar hundar och att fota naturen och vänner. Jag gillar Robert Gustafsson väldigt mycket och mina största idoler är Darin Zanyar, Selena Gomez,The Fooo
OMAR RUDBERG LOVER. Hoppas att ni kommer att gilla min blogg

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vem är eran idol?
 Selena Gomez
 Justin Bieber
 One Direction
 Taylor Swift
 Megan Nicole
 Katy Perry
 Lady Gaga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

hej

Animated  Sparkly Love Heart

Ovido - Quiz & Flashcards